Vi har for tiden problemer med vårt telefonsystem. Av den grunn kan det være vanskelig å komme gjennom. Vi beklager ulempene dette medfører og vil gjerne oppfordre til å bruke vårt kontaktskjema i stedet: https://www.pearsonclinical.no/kundeservice
Fra og med 15. mai vil du måtte logge deg til din kundekonto via en ny påloggingsside. Les mer

VIKTIG INFORMASJON

Fra og med 15. mai vil du måtte logge deg til din kundekonto via en ny påloggingsside. 

Hvis du allerede har en kundekonto, fyll inn ditt brukernavn (OBS! det er e-postadressen som ble brukt til å opprette kontoen din). 
 
Passordet ditt er uendret. 

NO_capture1_no

Får du ikke logget inn?

Dette kan enten bety at passordet ditt er feil, eller at e-postadressen din ikke er korrekt. For å løse dette: 
                  . Sjekk passordet som ble brukt, og prøv igjen. 
                  eller 
                   . Klikk på "Glemt passord?" 
                   . Oppgi e-postadressen din. 

Hvis den samsvarer med en eksisterende konto, vil du motta en e-post. 
Hvis den ikke samsvarer, vises en feilmelding. Korriger adressen eller opprett en ny konto. 

Søk i søppelkurven etter en e-post "Forespørsel om tilbakestilling av passord" fra avsenderen "noreply@notifications.pearson.com" 

- Sjekk også meldinger i karantene. 

- Kontakt IT-avdelingen ved din arbeidsplass, ettersom de kan blokkere enkelte e-postdomener. 

NO_ies_capture_mail_no

Hvis du ennå ikke har en konto hos Pearson, klikk på "Opprett ny konto" og du vil bli omdirigert til registeringssiden. Deretter trenger du bare å fullføre alle registreringsstegene. 

NO_capture2_no

Trenger du hjelp? Kontakt oss via dette skjemaet

top