VIKTIG INFORMASJON
Fra og med 15. mai vil du måtte logge deg til din kundekonto via en ny påloggingsside.
Hvis du allerede har en kundekonto, fyll inn ditt brukernavn (OBS! det er e-postadressen som ble brukt til å opprette kontoen din).
Passordet ditt er uendret.

Får du ikke logget inn?
Dette kan enten bety at passordet ditt er feil, eller at e-postadressen din ikke er korrekt. For å løse dette:
. Sjekk passordet som ble brukt, og prøv igjen.
eller
. Klikk på "Glemt passord?"
. Oppgi e-postadressen din.
Hvis den samsvarer med en eksisterende konto, vil du motta en e-post.
Hvis den ikke samsvarer, vises en feilmelding. Korriger adressen eller opprett en ny konto.
Søk i søppelkurven etter en e-post "Forespørsel om tilbakestilling av passord" fra avsenderen "noreply@notifications.pearson.com"
- Sjekk også meldinger i karantene.
- Kontakt IT-avdelingen ved din arbeidsplass, ettersom de kan blokkere enkelte e-postdomener.

Hvis du ennå ikke har en konto hos Pearson, klikk på "Opprett ny konto" og du vil bli omdirigert til registeringssiden. Deretter trenger du bare å fullføre alle registreringsstegene.

Trenger du hjelp? Kontakt oss via dette skjemaet